Fancast
Category Business
Published October 17, 2020
Episodes 49

Requirement

This podcast can only be viewed on an iOS and Android devices,
You can Download zpod apps free today

Description

گفتگو با اهل فن

Available Episodes

برنامه نویسی با کیفیت - گفتگو با حجت جعفری
2019-08-01

پادکست فن‌افزار فرصتی است برای گپ و گفت در مورد بازی‌سازی با افرادی که در این زمینه فعال هستند، به منظور به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات. در این قسمت امیرحسین فصیحی، مدیرعامل فن‌افزار، با حجت جعفری، کارگردان فنی فن‌افزار، گفتگو می‌کند. حجت جعفری در پروژه‌های گرشاسپ، شمشیر تاریکی و پلتفرم هیولا حضور داشته است. تاریخ: ۱۰ مرداد ۹۸

Show...
چرا بازی می‌سازیم؟ گفتگو با یاسر ژیان
2019-08-02

چرا بازی‌ می‌سازیم؟ گفتگوی امیرحسین فصیحی با یاسر ژیان، کارگردان فنی شرکت فن‌افزار اردیبهشت ۹۷

Show...
شور طراحی بازی - گفتگو با حسین حسینیان
2019-08-08

قسمت سوم فن‌کست، گفتگو با حسین حسینیان، طراح بازی در فن‌افزار. حسین طراح بازی گرشاسپ و عضو تیم طراحی فرزندان مورتا است و در این قسمت از برنامه به صورت جامع در مورد طراحی بازی صحبت می‌شود تاریخ: ۱۴ مرداد ۹۸

Show...
کانسپت آرت - گفتگو با کامیار نصیری‌فر
2019-08-15

در این قسمت از فن‌کست با کامیار نصیری‌فر در مورد کانسپت آرت در بازی‌های ویدیویی صحبت می‌کنیم. کامیار به عنوان کانسپت‌ آرتیست در پروژه‌های شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور، حماسه پادشاهان و داستان رونین فعالیت داشته است لینک کارهای او در اینستاگرام http://instagram.com/kamyar.nf

Show...
طراحی بازی و فرزندان مورتا - گفتگو با آرین بینا
2019-08-22

گفتگوی امیرحسین فصیحی با آرین بینا در خصوص طراحی بازی، .برنامه‌نویسی و چالش‌های طراحی بازی فرزندان مورتا آرین بینا طراح بازی و برنامه ‌نویس در شرکت فن‌افزار است

Show...
سینما، بازی، رمان، عشق - گفتگو با متین ایزدی
2019-08-29

در این قسمت امیرحسین فصیحی با متین ایزدی گفتگو می‌کند. متین ایزدی، نویسنده، بازی‌ساز و از بنیان‌گذاران رسانه بازی‌خوار است.

Show...
بنیان‌گذار رویای بازی‌سازی در ایران - گفتگو با پویا دادگر
2019-09-05

در این قسمت با پویا دادگرگفتگو می‌کنیم. پویا موسس شرکت هنرهای پویا در ایران بود. این شرکت بازی‌های پایان معصومیت، لطفعلی‌خان زند و شمشیر نادر را در کارنامه خود دارد و اولین شرکتی در ایرن محسوب می‌شود که به‌صورت جدی وارد عرصه بازی‌سازی شد. پویا هم‌اکنون به عنوان برنامه‌نویس هوش مصنوعی در مایکروسافت پابلیشینگ و رلیک مشغول به کار است. https://www.linkedin.com/in/puyadadgar/

Show...
طراحی مرحله و زندگی - گفتگو با آرنو آذر
2019-09-12

در این قسمت با آرنو آذر (محمد نژاد آذر) صحبت می‌کنیم. آرنو طراح مرحله در شرکت وولیشن است که روی پروژه Saints Row 5 (Volition) .مشغول به فعالیت است https://www.linkedin.com/in/themld/

Show...
موسیقی بازی و دنیای آن - گفتگو با حمیدرضا انصاری
2019-09-19

حمید رضا انصاری آهنگسازی و طراحی صدای پروژه فرزندان مورتا است. در این قسمت از فن‌کست با او در مورد ساخت موسیقی برای بازی‌های ویدیویی و چالش‌های آن صحبت می‌کنیم.

Show...
قصه‌های خالق پسر‌خوانده - گفتگو با محمد زهتابی
2019-09-26

در این قسمت با محمد زهتابی، مدیرعامل شرکت پاییزان صحبت می‌کنیم. شرکت پاییزان تولید کننده بازی بسیار موفق پسرخوانده است. محمد پیش از این از اعضای تیم راسپینا بوده که بازی ارتش‌های فرازمینی را در کارنامه خود دارند. فن‌کست گپ‌و‌گفت امیرحسین فصیحی با اهل فن است

Show...
زندگی برای برنامه‌نویسی - گفتگو با یاسر ژیان
2019-10-03

یاسر ژیان کارگردان فنی شرکت فن‌افزار است. در این قسمت با او در مورد مسیر زندگی‌اش، برنامه‌نویسی و بسیاری مطالب دیگر صحبت می‌کنیم. https://www.linkedin.com/in/yaserzhian گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
روایت‌هایی از دل - گفتگو با عماد رحمانی
2019-10-10

عماد رحمانی مدیرعامل شرکت رسانا شکوه کویر است. در این گفتگو با او در مورد نظراتش در مورد صنعت بازی‌سازی ایران، بازی‌هایش و بسیاری موارد دیگر به بحث می‌نشینیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی https://www.linkedin.com/in/emad-rahmani-aa7a6210b/

Show...
مهندس هنرمند - گفتگو با سیروس پورلطیفی
2019-10-17

سیروس پورلطیفی متخصص جلوه‌های ویژه در شرکت وتا نیوزلند است و در این گفتگو با او در مورد آغاز کارش در ایران و فعالیت روی پروژه‌های گرشاسپ و شمشیر تاریکی و همچنین مهاجرت به نیوزلند و کار در استودیوی ساخت بازی وتا صحبت می‌کنیم. Syros Pourlatifi Visual Effects Artist, Weta Workshop https://www.linkedin.com/in/syrospourlatifi/

Show...
از گیم‌جم تا موفقیت در اپ‌استور - گفتگو با ارغوان انصاری
2019-10-24

ارغوان انصاری برنامه‌نویس تیم فانوس است که تولید‌کننده بازی موفق آن‌سوی باران بوده‌اند. در این گفتگو در مورد مسیر بازی‌سازی که طی کرده است با او صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
زندگی برای خلق کردن - گفتگو با طه رسولی
2019-10-31

طه‌ رسولی بازی‌ساز، مدرس، نویسنده و فعال رسانه‌ است که در حال حاضر به عنوان منتور تیم‌های آواگیمز مشغول به فعالیت است. در این گپ و گفت، از گذشته بازی‌سازی در ایران تا وضعیت امروز با او صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
تولید و انتشار بازی در ایران - گفتگو با حسن مهدی‌اصل
2019-11-07

حسن مهدی‌اصل مدیرعامل شرکت سورنا است که سازنده عناوینی مانند بازی سیاوش و همچنین ناشر بازی‌های گوناگونی در ایران از جمله بازی زولا می‌باشند. در این گفتگو با او در خصوص مسیری که در زمینه تولید و نشر بازی طی کرده‌اند و همینطور چالش‌های انتشار بازی‌ زولا در ایران صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مسیر رسیدن به رویای برنامه‌نویس گرافیک - علی صالحی
2019-11-14

علی صالحی برنامه نویس ارشد گرافیک در شرکت کرایتک آلمان است و در این قسمت با او در مورد تجربه کارهای او در ایران و همچنین مسیر رسیدن او به کرایتک و زندگی به عنوان برنامه‌نویس گرافیک صحبت می‌کنیم. Ali Salehi Senior Graphics Programmer, Crytek

Show...
رسانه بازی و دنیای آن - گفتگو با نادر امرایی
2019-11-21

در این پادکست با نادر امرایی، سردبیر رسانه زومجی، صحبت می‌کنیم. از دنیای بازی‌های ویدیویی، سینما، رسانه و وضعیت مخاطبان محصولات فرهنگی با او به گفتگو می‌نشینیم. http://zoomg.ir گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
همه چیز درباره موارد فنی فرزندان مورتا - رضا هوشنگی
2019-11-28

رضا هوشنگی برنامه‌نویس رهبر بازی فرزندان مورتا است و در این قسمت با او در مورد نحوه ورودش به بازی‌سازی، چالش‌های فنی بازی فرزندان مورتا و همچنین دغدغه‌های او و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی http://childrenofmorta.com

Show...
سرگذشت یک موفقیت - آریا اسرافیلیان
2019-12-05

آریا اسرافیلیان رهبر تیم و متخصص جلوه‌های ویژه شرکت راسپینا است و در این قسمت با او در مورد ساخت بازی‌هایی همچون ارتش‌های فرازمینی و همچنین محصول بسیار موفق اخیر او، سرگذشت، که روی پلتفرم‌های رایانه و کنسول‌های خانگی منتشر شده است صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
میوه‌هایی برای تمام فصول - علی نادعلی‌زاده
2019-12-12

در این قسمت با علی نادعلی‌زاده، مدیرعامل شرکت تاد، در مورد مسیر تشکیل شرکت از دل دوران دانشگاه، ساخت اولین بازی با پرداخت درون برنامه‌ای در ایران و همچنین راز موفقیت بازی‌های موبایلی او مانند فروت‌کرفت و پرسیتی و خیلی موضوعات دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
از راه‌اندازی جامعه هنرمندان ایران تا تهیه کننده در هلند - امیرحسین عرفانی
2019-12-19

در این قسمت با امیرحسین عرفانی، تهیه کننده در شرکت وبل گیمز، صحبت می‌کنیم. با او از فعالیت‌هایش در زمینه راه‌اندازی کامیونیتی‌های هنری در ایران، بازی‌سازی، کارهای هنری‌ و همچنین تجربه حضور در صنعت بازی‌سازی هلند گفتگو می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی Amirhossein Erfani Producer at Webble Games

Show...
خلق جهان‌های فانتزی، نوشتن و طراحی بازی - حمیدرضا سعیدی
2019-12-26

حمیدرضا سعیدی طراح بازی و روایت و همچنین نویسنده بازی فرزندان مورتا است و در این قسمت با او در مورد ادبیات، فلسفه، هنر، سینما، نوشتن و بازی‌های ویدیویی و همچنین چالش‌های ساخت بازی فرزندان مورتا و موارد دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مسیر یک تهیه کننده موفق و تعامل با بازی‌سازان مستقل - مرک ژیماک
2020-01-02

مرک ژیماک تهیه کننده اجرایی در شرکت ۱۱ بیت استودیوز لهستان است و در این قسمت با او در مورد تجربه‌اش در صنعت بازی‌سازی لهستان به عنوان توسعه‌دهنده سری بازی‌های ویچر و همچنین فعالیت‌های امروزش در یک ناشر موفق و انتظارات آن‌ها از بازی‌سازان و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کنیم. آقای ژیماک تهیه کننده اصلی مرتبط با تیم فن‌افزار در فرآیند ساخت بازی فرزندان مورتا بوده است. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
وقتی کار و لذت یکی می‌شود - گفتگو با محمد امینی
2020-01-09

محمد امینی مدیر محصول استودیو مدریک است و در این قسمت با او از نحوه علاقمندی‌اش به بازی‌سازی، مسیر تحصیلی اش، نظراتش در مورد طراحی بازی و مدیریت محصول، تجربیاتش در استودیو مدریک و پیشنهاداتش به علاقمندان به این صنعت و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کینم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
از عکاسی و فیلم تا طراحی بازی فرزندان مورتا - نریمان قاسمی
2020-01-16

نریمان قاسمی طراح بازی و طراح سینماتیک در بازی فرزندان مورتا است و در این قسمت با او در مورد مسیرش تا رسیدن به موقعیت طراح بازی، چالش‌های تولید پروژه‌های بلندمدت، تجربه کاربری، همکاری با ناشر بین‌المللی و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مسیر آکادمیک بازی‌سازی - گفتگو با امین بابادی
2020-01-23

در این قسمت با امین بابادی صحبت می‌کنیم. امین در حال حاضر دانشجوی دکترای هوش مصنوعی با گرایش بازی‌سازی در دانشگاه آلتو فنلاد است. با او در مورد تجربیات بازی‌سازی‌اش در ایران و ادامه تحصیل در رشته‌های مرتبط با بازی سازی در مقطع داکترا در فنلاند و کانادا صحبت می‌کنیم. تجربه امین بابادی برای علاقمندانی که به فکر ادامه تحصیل در رشته‌های مرتبط با تولید بازی‌ هستند بسیار مفید است. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
ماجراجویی‌ در سرزمین فناوری - احمدعلی فرهودی
2020-01-30

در این قسمت با احمدعلی فرهودی، مدیرعامل شرکت صباسل، گفتگو می‌کنیم. آقای فرهودی فعالیت خودش را به کارهای فنی و مهندسی آغاز کرده است و سپس وارد عرصه مدیرت و کارآفرینی شده و بر روی پروژه‌های متعددی تاکنون در مجموعه‌های صباسل و پارس‌سامان فعالیت داشته است. با او در خصوص تجربیات شخصی و حرفه‌ای اش، راهبری شرکت، فعالیت در زمینه فناوری در ایران و همچنین سرویس‌های مرتبط با بازی‌سازی و نشر بازی صباسل صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مدل‌سازی محیط درقلب صنعت بازی‌سازی - احسان ابراهیم‌زاده
2020-02-06

احسان ابرهیم زاده مدل‌ساز محیط در استودیو آرکین آمریکا است و در این قسمت با او در مورد تجربه‌ بازی‌سازی‌اش در ایران و مسیر رسیدنش به جریان اصلی بازی‌سازی در آمریکا صحبت می‌کنیم. احسان ابراهیم‌زاده از موسسان شرکت پژواک در ایران است که بازی فریاد آزادی را تولید کردند

Show...
جامعه، تفکر و آمیرزای میلیونی - شهریار ازهاریان‌فر
2020-02-13

شهریار ازهاریان فر از موسسان استودیو نردبان اندیشه است که بازی‌های موبایلی موفقی همچون باقلوا و آمیرزا را در کارنامه خود دارند. شهریار فعالیت خود را با نویسندگی در رسانه‌های بازی آغاز کرد و سپس وارد تیم‌های بازی‌سازی شد تا در نهایت استودیو موفق نردبان اندیشه را به همراه دوستانش تاسیس کند. در این قسمت با او از تجربیاتش، علاقه‌اش به علوم انسانی و به‌خصوص برنامه‌ریزی شهری و جامعه‌شناسی و همچنین نحوه کارشان در استودیو و موفقیت محصولاتش صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
کنجکاوی در عالم معنی و فن‌آوری - اشکان سعیدی
2020-02-20

در این قسمت با اشکان سعیدی، بنیانگذار تیم نوآپ آرمی، صحبت می‌کنیم. اشکان سعیدی تجربه‌های زیادی در زمینه برنامه نویسی و به ‌خصوص ساخت بازی‌های آنلاین با استفاده از موتور یونیتی دارد و با او در مورد چالش‌های زندگی‌ حرفه‌ای اش و روش‌های انجام کارهای با استانداردهای بین‌المللی برای همکاری‌ با تیم‌های بین‌المللی به بحث می‌نشینیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
ساخت بستری برای رقابت کوچک و بزرگ - امیرحسین ناطقی
2020-02-27

امیرحسین ناطقی از موسسان شرکت دانش‌پروران امیرکبیر است که بازی کوییز آو کینگز را تولید کرده‌اند. در این قسمت امیرحسین ناطقی از تجربیاتش تا رسیدن به موقعیت فعلی و کارهایی که انجام داده‌اند تا کوییز آو کینگز را به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های موبایل تبدیل کنند صحبت می‌کند. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
در آغوش گرفتن هنر - آروین گروسی نژاد
2020-03-05

در این قسمت با آروین گروسی‌نژاد، انیماتور بازی فرزندان مورتا صحبت می‌کنیم. آروین فارغ‌اتحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار است ولی از همان دوران دانشجویی به عنوان آرتیست با تیمی همکاری کرد که در نهایت بازی خیابانان خونین را تولید کردند و سپس با پیوستن به فن‌افزار به عنوان انیماتور در ساخت بازی فرزندان مورتا حضور داشت. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
امید و برنامه‌ریزی - مهدی فنایی
2020-03-12

مهدی فنایی فعالیت‌ خودش را با کار رسانه‌ای در زمینه بازی‌های ویدیویی آغاز نمود و پس از آن به‌ صورت مستقل به تک نفری اقدام به ساخت بازی نمود. سری بازی‌های ۴۱۱۴۸ ساخته اوست. با مهدی در مورد تجربیاتش به عنوان تولید کننده مستقل و چالش‌های کار او و برنامه‌اش برای ادامه ساخت بازی‌های قصه‌ محور صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
دل به دریا زدن - آرش نادری
2020-03-19

آرش نادری طراح واسط کاربری در شرکت سی دی پراجکت رد است که در حال حاضر روی بازی سایبرپانک کار می‌کنند. تجربیات آرش برای کسانی که در مورد کار کردن در شرکت‌های سطح اولی جهانی بازی‌سازی کنجکاو باشند بسیار با ارزش است. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
جلوه‌های خدای جنگ - ساسان حقیقت
2020-03-26

ساسان حقیقت یکی از اعضای تیم جلوه‌های ویژه آخرین بازی سری خدای جنگ است. در این قسمت با او در مورد تجربیات بازی‌سازی‌اش در ایران و کار بر روی پروژه‌های شمشیر نادر و گرشاسپ و رسیدنش به آمریکا و ورود به صنعت باز‌ی‌سازی و پیوستن به استودیو سانتامونیکا صحبت می‌کنیم. نقش ساسان حقیقت به عنوان متخصص جلوه‌های ویژه پلی است بین موارد فنی و هنری و در این گفتگو در مورد این نقش و پیشنهادهای او برای علاقمندان به این زمینه و همچنین وضعیت کار کردن در یکی از بهترین استودیو‌های بازی‌سازی جهان صبحت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
خروج از محدوده امن - احمد محمدنژاد
2020-04-02

احمد محمد نژاد برنامه نویس شرکت امرالد سیتی گیمز در کانادا است. در این قسمت با او در مورد تجربه‌های متعدد ساخت بازی در ایران، ادامه تحصیل در رشته بازی‌سازی در آلمان و همچنین فعالیت به عنوان برنامه نویس در یک استودیو ساخت بازی‌های موبایل در کانادا صحبت می‌کنیم. احمد محمدنژاد تجربه در طراحی بازی و برنامه‌نویسی دارد. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
گفتگو با میزبان - امیرحسین فصیحی
2020-04-09

در این قسمت، پویا دادگر با امیرحسین فصیحی گفتگو می‌کند. امیرحسین فصیحی هم بنیان‌گذار فن‌افزار است.

Show...
مدیر ماجراجو - گفتگو با مهدی بهفرراد
2021-02-11

مهدی بهفرراد مدیر مجموعه یارا است که چندین سال است در صنعت بازی ایران نقش پررنگی دارند. مجموعه یارا بازی‌های متعددی را در قالب استودیو مدریک تا کنون تولید و منتشر کرده است.گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با احمد محمدنژاد
2021-02-15

گفتگو با احمد محمدنژاد در مورد موضوع دورکاریاحمد محمدنژاد برنامه نویس شرکت امرالدسیتی گیمز در کانادا است

Show...
از کنجکاوی تا موفقیت - گفتگو با حسین مزروعی
2021-02-18

در این قسمت با حسین مزروعی، مدیرعامل آواگیمز صحبت می‌کنیم. از مسیری که او طی کرده است و تجربیات کنجکاوانه‌اش در دوران نوجوانی تا انواع کارآفرینی‌های او و در نهایت راه‌اندازی آواگیمز گفتگو می‌کنیم.

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با احسان ابراهیم‌زاده
2021-02-22

در این قسمت با احسان ابراهیم زاده در مورد دورکاری گفتگو می کنیم. احسان مدلساز ارشد محیط در شرکت آرکین استودیو در آمریکا است.از او در خصوص خوبی‌ها و بدی‌های دورکاری و راهکارهای او برای بهبود وضعیت کاری در این شرایط سوال می‌کنیم

Show...
شور و خلق - گفتگو با حمیدرضا نیکوفر
2021-02-25

حمیدرضا نیکوفر آهنگساز و صداگذار بازی‌های ویدیویی است. او علاوه بر حرفه اصلی‌اش، فیلم‌ساز و مجری پادکست است و سابقه راه‌اندازی رسانه بازی‌سازی نیز دارد. در این قسمت درباره مسیر زندگی او و تجربیاتش در رشته‌های گوناگون صحبت می‌کنیم.

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با طه رسولی
2021-03-01

در این قسمت با طه رسولی، مدیر تولید آواگیمز در مورد دورکاری و هماهنگی تیم‌های بازی‌سازی از راه دور صحبت می‌کنیم

Show...
در مسیر خلق قصه‌ها - گفتگو با حسن کریمی
2021-03-04

حسن کریمی موسس و مدیر گاراژ گیمز است. او در سال‌های گذشته مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بوده است. در این قسمت با او در مورد مسیر زندگی‌اش و تجربیاتش به عنوان مدیر دولتی و پس از آن مدیر شرکت خصوصی تولید بازی‌های ویدیویی گفتگو می‌کنیم.

Show...
موضوع: بازی سفیر عشق - گفتگو با عماد رحمانی
2021-03-08

در این قسمت با عماد رحمانی، نویسنده و کارگردان بازی سفیر عشق، در مورد چگونگی ساخت این بازی و چالش‌های تیم تولید گفتگو می کنیم

Show...
درباره نوشتن - گفتگو با متین ایزدی
2021-03-11

در این قسمت با متین ایزدی در مورد نوشتن صحبت می‌کنیم. متین ایزدی نویسنده رمان و داستان‌های کوتاه، فیلم‌نامه و بازی‌های ویدیویی است با تجربه در کار رسانه‌ای. محور این گفتگو نوشتن است، انواع نوشتن برای کاربردهای گوناگون. به همراه تجربیات متین ایزدی در خصوص نوشتن برای رسانه، سینما، کتاب و بازی‌های ویدیویی در خصوص چالش‌ها و ویژگی‌های این موضوع در هر حوزه صحبت می‌کنیم

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با محمد زهتابی
2021-03-15

در این قسمت با محمد زهتابی، مدیر استودیو پاییزان، در مورد دورکاری گفتگو می‌کنیم

Show...
از بازی‌های آنلاین تا تحلیل رفتار مغز انسان - گفتگو با فرزام ملک‌آرا
2021-03-18

در این قسمت با فرزام ملک‌ آرا صحبت می‌کنیم. فرزام بنیان‌گذار شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز و از اولین تولید‌کنندگان بازی‌های آنلاین در ایران است که خالق بازی موفق آسمان‌دژ می‌باشد. در سال‌های اخیر و پس از مهاجرت از کشور، او در نقش مدیر فنی و برنامه نویس در شرکت‌های اروپایی تجربه کسب کرده است و در حال حاضر بر روی پروژه تحلیل پاسخ مغز انسان در هنگام تجربه بازی‌های ویدیویی مشغول به تحقیق و فعالیت می‌باشد. در خصوص مسیر زندگی‌اش و تجربیات او در این برنامه با او گفتگو می‌کنیم. 

Show...

Latest Episode

Share

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on facebook

Available Episodes

برنامه نویسی با کیفیت - گفتگو با حجت جعفری
2019-08-01

پادکست فن‌افزار فرصتی است برای گپ و گفت در مورد بازی‌سازی با افرادی که در این زمینه فعال هستند، به منظور به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات. در این قسمت امیرحسین فصیحی، مدیرعامل فن‌افزار، با حجت جعفری، کارگردان فنی فن‌افزار، گفتگو می‌کند. حجت جعفری در پروژه‌های گرشاسپ، شمشیر تاریکی و پلتفرم هیولا حضور داشته است. تاریخ: ۱۰ مرداد ۹۸

Show...
چرا بازی می‌سازیم؟ گفتگو با یاسر ژیان
2019-08-02

چرا بازی‌ می‌سازیم؟ گفتگوی امیرحسین فصیحی با یاسر ژیان، کارگردان فنی شرکت فن‌افزار اردیبهشت ۹۷

Show...
شور طراحی بازی - گفتگو با حسین حسینیان
2019-08-08

قسمت سوم فن‌کست، گفتگو با حسین حسینیان، طراح بازی در فن‌افزار. حسین طراح بازی گرشاسپ و عضو تیم طراحی فرزندان مورتا است و در این قسمت از برنامه به صورت جامع در مورد طراحی بازی صحبت می‌شود تاریخ: ۱۴ مرداد ۹۸

Show...
کانسپت آرت - گفتگو با کامیار نصیری‌فر
2019-08-15

در این قسمت از فن‌کست با کامیار نصیری‌فر در مورد کانسپت آرت در بازی‌های ویدیویی صحبت می‌کنیم. کامیار به عنوان کانسپت‌ آرتیست در پروژه‌های شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور، حماسه پادشاهان و داستان رونین فعالیت داشته است لینک کارهای او در اینستاگرام http://instagram.com/kamyar.nf

Show...
طراحی بازی و فرزندان مورتا - گفتگو با آرین بینا
2019-08-22

گفتگوی امیرحسین فصیحی با آرین بینا در خصوص طراحی بازی، .برنامه‌نویسی و چالش‌های طراحی بازی فرزندان مورتا آرین بینا طراح بازی و برنامه ‌نویس در شرکت فن‌افزار است

Show...
سینما، بازی، رمان، عشق - گفتگو با متین ایزدی
2019-08-29

در این قسمت امیرحسین فصیحی با متین ایزدی گفتگو می‌کند. متین ایزدی، نویسنده، بازی‌ساز و از بنیان‌گذاران رسانه بازی‌خوار است.

Show...
بنیان‌گذار رویای بازی‌سازی در ایران - گفتگو با پویا دادگر
2019-09-05

در این قسمت با پویا دادگرگفتگو می‌کنیم. پویا موسس شرکت هنرهای پویا در ایران بود. این شرکت بازی‌های پایان معصومیت، لطفعلی‌خان زند و شمشیر نادر را در کارنامه خود دارد و اولین شرکتی در ایرن محسوب می‌شود که به‌صورت جدی وارد عرصه بازی‌سازی شد. پویا هم‌اکنون به عنوان برنامه‌نویس هوش مصنوعی در مایکروسافت پابلیشینگ و رلیک مشغول به کار است. https://www.linkedin.com/in/puyadadgar/

Show...
طراحی مرحله و زندگی - گفتگو با آرنو آذر
2019-09-12

در این قسمت با آرنو آذر (محمد نژاد آذر) صحبت می‌کنیم. آرنو طراح مرحله در شرکت وولیشن است که روی پروژه Saints Row 5 (Volition) .مشغول به فعالیت است https://www.linkedin.com/in/themld/

Show...
موسیقی بازی و دنیای آن - گفتگو با حمیدرضا انصاری
2019-09-19

حمید رضا انصاری آهنگسازی و طراحی صدای پروژه فرزندان مورتا است. در این قسمت از فن‌کست با او در مورد ساخت موسیقی برای بازی‌های ویدیویی و چالش‌های آن صحبت می‌کنیم.

Show...
قصه‌های خالق پسر‌خوانده - گفتگو با محمد زهتابی
2019-09-26

در این قسمت با محمد زهتابی، مدیرعامل شرکت پاییزان صحبت می‌کنیم. شرکت پاییزان تولید کننده بازی بسیار موفق پسرخوانده است. محمد پیش از این از اعضای تیم راسپینا بوده که بازی ارتش‌های فرازمینی را در کارنامه خود دارند. فن‌کست گپ‌و‌گفت امیرحسین فصیحی با اهل فن است

Show...
زندگی برای برنامه‌نویسی - گفتگو با یاسر ژیان
2019-10-03

یاسر ژیان کارگردان فنی شرکت فن‌افزار است. در این قسمت با او در مورد مسیر زندگی‌اش، برنامه‌نویسی و بسیاری مطالب دیگر صحبت می‌کنیم. https://www.linkedin.com/in/yaserzhian گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
روایت‌هایی از دل - گفتگو با عماد رحمانی
2019-10-10

عماد رحمانی مدیرعامل شرکت رسانا شکوه کویر است. در این گفتگو با او در مورد نظراتش در مورد صنعت بازی‌سازی ایران، بازی‌هایش و بسیاری موارد دیگر به بحث می‌نشینیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی https://www.linkedin.com/in/emad-rahmani-aa7a6210b/

Show...
مهندس هنرمند - گفتگو با سیروس پورلطیفی
2019-10-17

سیروس پورلطیفی متخصص جلوه‌های ویژه در شرکت وتا نیوزلند است و در این گفتگو با او در مورد آغاز کارش در ایران و فعالیت روی پروژه‌های گرشاسپ و شمشیر تاریکی و همچنین مهاجرت به نیوزلند و کار در استودیوی ساخت بازی وتا صحبت می‌کنیم. Syros Pourlatifi Visual Effects Artist, Weta Workshop https://www.linkedin.com/in/syrospourlatifi/

Show...
از گیم‌جم تا موفقیت در اپ‌استور - گفتگو با ارغوان انصاری
2019-10-24

ارغوان انصاری برنامه‌نویس تیم فانوس است که تولید‌کننده بازی موفق آن‌سوی باران بوده‌اند. در این گفتگو در مورد مسیر بازی‌سازی که طی کرده است با او صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
زندگی برای خلق کردن - گفتگو با طه رسولی
2019-10-31

طه‌ رسولی بازی‌ساز، مدرس، نویسنده و فعال رسانه‌ است که در حال حاضر به عنوان منتور تیم‌های آواگیمز مشغول به فعالیت است. در این گپ و گفت، از گذشته بازی‌سازی در ایران تا وضعیت امروز با او صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
تولید و انتشار بازی در ایران - گفتگو با حسن مهدی‌اصل
2019-11-07

حسن مهدی‌اصل مدیرعامل شرکت سورنا است که سازنده عناوینی مانند بازی سیاوش و همچنین ناشر بازی‌های گوناگونی در ایران از جمله بازی زولا می‌باشند. در این گفتگو با او در خصوص مسیری که در زمینه تولید و نشر بازی طی کرده‌اند و همینطور چالش‌های انتشار بازی‌ زولا در ایران صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مسیر رسیدن به رویای برنامه‌نویس گرافیک - علی صالحی
2019-11-14

علی صالحی برنامه نویس ارشد گرافیک در شرکت کرایتک آلمان است و در این قسمت با او در مورد تجربه کارهای او در ایران و همچنین مسیر رسیدن او به کرایتک و زندگی به عنوان برنامه‌نویس گرافیک صحبت می‌کنیم. Ali Salehi Senior Graphics Programmer, Crytek

Show...
رسانه بازی و دنیای آن - گفتگو با نادر امرایی
2019-11-21

در این پادکست با نادر امرایی، سردبیر رسانه زومجی، صحبت می‌کنیم. از دنیای بازی‌های ویدیویی، سینما، رسانه و وضعیت مخاطبان محصولات فرهنگی با او به گفتگو می‌نشینیم. http://zoomg.ir گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
همه چیز درباره موارد فنی فرزندان مورتا - رضا هوشنگی
2019-11-28

رضا هوشنگی برنامه‌نویس رهبر بازی فرزندان مورتا است و در این قسمت با او در مورد نحوه ورودش به بازی‌سازی، چالش‌های فنی بازی فرزندان مورتا و همچنین دغدغه‌های او و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی http://childrenofmorta.com

Show...
سرگذشت یک موفقیت - آریا اسرافیلیان
2019-12-05

آریا اسرافیلیان رهبر تیم و متخصص جلوه‌های ویژه شرکت راسپینا است و در این قسمت با او در مورد ساخت بازی‌هایی همچون ارتش‌های فرازمینی و همچنین محصول بسیار موفق اخیر او، سرگذشت، که روی پلتفرم‌های رایانه و کنسول‌های خانگی منتشر شده است صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
میوه‌هایی برای تمام فصول - علی نادعلی‌زاده
2019-12-12

در این قسمت با علی نادعلی‌زاده، مدیرعامل شرکت تاد، در مورد مسیر تشکیل شرکت از دل دوران دانشگاه، ساخت اولین بازی با پرداخت درون برنامه‌ای در ایران و همچنین راز موفقیت بازی‌های موبایلی او مانند فروت‌کرفت و پرسیتی و خیلی موضوعات دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
از راه‌اندازی جامعه هنرمندان ایران تا تهیه کننده در هلند - امیرحسین عرفانی
2019-12-19

در این قسمت با امیرحسین عرفانی، تهیه کننده در شرکت وبل گیمز، صحبت می‌کنیم. با او از فعالیت‌هایش در زمینه راه‌اندازی کامیونیتی‌های هنری در ایران، بازی‌سازی، کارهای هنری‌ و همچنین تجربه حضور در صنعت بازی‌سازی هلند گفتگو می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی Amirhossein Erfani Producer at Webble Games

Show...
خلق جهان‌های فانتزی، نوشتن و طراحی بازی - حمیدرضا سعیدی
2019-12-26

حمیدرضا سعیدی طراح بازی و روایت و همچنین نویسنده بازی فرزندان مورتا است و در این قسمت با او در مورد ادبیات، فلسفه، هنر، سینما، نوشتن و بازی‌های ویدیویی و همچنین چالش‌های ساخت بازی فرزندان مورتا و موارد دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مسیر یک تهیه کننده موفق و تعامل با بازی‌سازان مستقل - مرک ژیماک
2020-01-02

مرک ژیماک تهیه کننده اجرایی در شرکت ۱۱ بیت استودیوز لهستان است و در این قسمت با او در مورد تجربه‌اش در صنعت بازی‌سازی لهستان به عنوان توسعه‌دهنده سری بازی‌های ویچر و همچنین فعالیت‌های امروزش در یک ناشر موفق و انتظارات آن‌ها از بازی‌سازان و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کنیم. آقای ژیماک تهیه کننده اصلی مرتبط با تیم فن‌افزار در فرآیند ساخت بازی فرزندان مورتا بوده است. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
وقتی کار و لذت یکی می‌شود - گفتگو با محمد امینی
2020-01-09

محمد امینی مدیر محصول استودیو مدریک است و در این قسمت با او از نحوه علاقمندی‌اش به بازی‌سازی، مسیر تحصیلی اش، نظراتش در مورد طراحی بازی و مدیریت محصول، تجربیاتش در استودیو مدریک و پیشنهاداتش به علاقمندان به این صنعت و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کینم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
از عکاسی و فیلم تا طراحی بازی فرزندان مورتا - نریمان قاسمی
2020-01-16

نریمان قاسمی طراح بازی و طراح سینماتیک در بازی فرزندان مورتا است و در این قسمت با او در مورد مسیرش تا رسیدن به موقعیت طراح بازی، چالش‌های تولید پروژه‌های بلندمدت، تجربه کاربری، همکاری با ناشر بین‌المللی و بسیاری موارد دیگر صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مسیر آکادمیک بازی‌سازی - گفتگو با امین بابادی
2020-01-23

در این قسمت با امین بابادی صحبت می‌کنیم. امین در حال حاضر دانشجوی دکترای هوش مصنوعی با گرایش بازی‌سازی در دانشگاه آلتو فنلاد است. با او در مورد تجربیات بازی‌سازی‌اش در ایران و ادامه تحصیل در رشته‌های مرتبط با بازی سازی در مقطع داکترا در فنلاند و کانادا صحبت می‌کنیم. تجربه امین بابادی برای علاقمندانی که به فکر ادامه تحصیل در رشته‌های مرتبط با تولید بازی‌ هستند بسیار مفید است. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
ماجراجویی‌ در سرزمین فناوری - احمدعلی فرهودی
2020-01-30

در این قسمت با احمدعلی فرهودی، مدیرعامل شرکت صباسل، گفتگو می‌کنیم. آقای فرهودی فعالیت خودش را به کارهای فنی و مهندسی آغاز کرده است و سپس وارد عرصه مدیرت و کارآفرینی شده و بر روی پروژه‌های متعددی تاکنون در مجموعه‌های صباسل و پارس‌سامان فعالیت داشته است. با او در خصوص تجربیات شخصی و حرفه‌ای اش، راهبری شرکت، فعالیت در زمینه فناوری در ایران و همچنین سرویس‌های مرتبط با بازی‌سازی و نشر بازی صباسل صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
مدل‌سازی محیط درقلب صنعت بازی‌سازی - احسان ابراهیم‌زاده
2020-02-06

احسان ابرهیم زاده مدل‌ساز محیط در استودیو آرکین آمریکا است و در این قسمت با او در مورد تجربه‌ بازی‌سازی‌اش در ایران و مسیر رسیدنش به جریان اصلی بازی‌سازی در آمریکا صحبت می‌کنیم. احسان ابراهیم‌زاده از موسسان شرکت پژواک در ایران است که بازی فریاد آزادی را تولید کردند

Show...
جامعه، تفکر و آمیرزای میلیونی - شهریار ازهاریان‌فر
2020-02-13

شهریار ازهاریان فر از موسسان استودیو نردبان اندیشه است که بازی‌های موبایلی موفقی همچون باقلوا و آمیرزا را در کارنامه خود دارند. شهریار فعالیت خود را با نویسندگی در رسانه‌های بازی آغاز کرد و سپس وارد تیم‌های بازی‌سازی شد تا در نهایت استودیو موفق نردبان اندیشه را به همراه دوستانش تاسیس کند. در این قسمت با او از تجربیاتش، علاقه‌اش به علوم انسانی و به‌خصوص برنامه‌ریزی شهری و جامعه‌شناسی و همچنین نحوه کارشان در استودیو و موفقیت محصولاتش صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
کنجکاوی در عالم معنی و فن‌آوری - اشکان سعیدی
2020-02-20

در این قسمت با اشکان سعیدی، بنیانگذار تیم نوآپ آرمی، صحبت می‌کنیم. اشکان سعیدی تجربه‌های زیادی در زمینه برنامه نویسی و به ‌خصوص ساخت بازی‌های آنلاین با استفاده از موتور یونیتی دارد و با او در مورد چالش‌های زندگی‌ حرفه‌ای اش و روش‌های انجام کارهای با استانداردهای بین‌المللی برای همکاری‌ با تیم‌های بین‌المللی به بحث می‌نشینیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
ساخت بستری برای رقابت کوچک و بزرگ - امیرحسین ناطقی
2020-02-27

امیرحسین ناطقی از موسسان شرکت دانش‌پروران امیرکبیر است که بازی کوییز آو کینگز را تولید کرده‌اند. در این قسمت امیرحسین ناطقی از تجربیاتش تا رسیدن به موقعیت فعلی و کارهایی که انجام داده‌اند تا کوییز آو کینگز را به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های موبایل تبدیل کنند صحبت می‌کند. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
در آغوش گرفتن هنر - آروین گروسی نژاد
2020-03-05

در این قسمت با آروین گروسی‌نژاد، انیماتور بازی فرزندان مورتا صحبت می‌کنیم. آروین فارغ‌اتحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار است ولی از همان دوران دانشجویی به عنوان آرتیست با تیمی همکاری کرد که در نهایت بازی خیابانان خونین را تولید کردند و سپس با پیوستن به فن‌افزار به عنوان انیماتور در ساخت بازی فرزندان مورتا حضور داشت. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
امید و برنامه‌ریزی - مهدی فنایی
2020-03-12

مهدی فنایی فعالیت‌ خودش را با کار رسانه‌ای در زمینه بازی‌های ویدیویی آغاز نمود و پس از آن به‌ صورت مستقل به تک نفری اقدام به ساخت بازی نمود. سری بازی‌های ۴۱۱۴۸ ساخته اوست. با مهدی در مورد تجربیاتش به عنوان تولید کننده مستقل و چالش‌های کار او و برنامه‌اش برای ادامه ساخت بازی‌های قصه‌ محور صحبت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
دل به دریا زدن - آرش نادری
2020-03-19

آرش نادری طراح واسط کاربری در شرکت سی دی پراجکت رد است که در حال حاضر روی بازی سایبرپانک کار می‌کنند. تجربیات آرش برای کسانی که در مورد کار کردن در شرکت‌های سطح اولی جهانی بازی‌سازی کنجکاو باشند بسیار با ارزش است. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
جلوه‌های خدای جنگ - ساسان حقیقت
2020-03-26

ساسان حقیقت یکی از اعضای تیم جلوه‌های ویژه آخرین بازی سری خدای جنگ است. در این قسمت با او در مورد تجربیات بازی‌سازی‌اش در ایران و کار بر روی پروژه‌های شمشیر نادر و گرشاسپ و رسیدنش به آمریکا و ورود به صنعت باز‌ی‌سازی و پیوستن به استودیو سانتامونیکا صحبت می‌کنیم. نقش ساسان حقیقت به عنوان متخصص جلوه‌های ویژه پلی است بین موارد فنی و هنری و در این گفتگو در مورد این نقش و پیشنهادهای او برای علاقمندان به این زمینه و همچنین وضعیت کار کردن در یکی از بهترین استودیو‌های بازی‌سازی جهان صبحت می‌کنیم. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
خروج از محدوده امن - احمد محمدنژاد
2020-04-02

احمد محمد نژاد برنامه نویس شرکت امرالد سیتی گیمز در کانادا است. در این قسمت با او در مورد تجربه‌های متعدد ساخت بازی در ایران، ادامه تحصیل در رشته بازی‌سازی در آلمان و همچنین فعالیت به عنوان برنامه نویس در یک استودیو ساخت بازی‌های موبایل در کانادا صحبت می‌کنیم. احمد محمدنژاد تجربه در طراحی بازی و برنامه‌نویسی دارد. گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
گفتگو با میزبان - امیرحسین فصیحی
2020-04-09

در این قسمت، پویا دادگر با امیرحسین فصیحی گفتگو می‌کند. امیرحسین فصیحی هم بنیان‌گذار فن‌افزار است.

Show...
مدیر ماجراجو - گفتگو با مهدی بهفرراد
2021-02-11

مهدی بهفرراد مدیر مجموعه یارا است که چندین سال است در صنعت بازی ایران نقش پررنگی دارند. مجموعه یارا بازی‌های متعددی را در قالب استودیو مدریک تا کنون تولید و منتشر کرده است.گفتگو با امیرحسین فصیحی

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با احمد محمدنژاد
2021-02-15

گفتگو با احمد محمدنژاد در مورد موضوع دورکاریاحمد محمدنژاد برنامه نویس شرکت امرالدسیتی گیمز در کانادا است

Show...
از کنجکاوی تا موفقیت - گفتگو با حسین مزروعی
2021-02-18

در این قسمت با حسین مزروعی، مدیرعامل آواگیمز صحبت می‌کنیم. از مسیری که او طی کرده است و تجربیات کنجکاوانه‌اش در دوران نوجوانی تا انواع کارآفرینی‌های او و در نهایت راه‌اندازی آواگیمز گفتگو می‌کنیم.

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با احسان ابراهیم‌زاده
2021-02-22

در این قسمت با احسان ابراهیم زاده در مورد دورکاری گفتگو می کنیم. احسان مدلساز ارشد محیط در شرکت آرکین استودیو در آمریکا است.از او در خصوص خوبی‌ها و بدی‌های دورکاری و راهکارهای او برای بهبود وضعیت کاری در این شرایط سوال می‌کنیم

Show...
شور و خلق - گفتگو با حمیدرضا نیکوفر
2021-02-25

حمیدرضا نیکوفر آهنگساز و صداگذار بازی‌های ویدیویی است. او علاوه بر حرفه اصلی‌اش، فیلم‌ساز و مجری پادکست است و سابقه راه‌اندازی رسانه بازی‌سازی نیز دارد. در این قسمت درباره مسیر زندگی او و تجربیاتش در رشته‌های گوناگون صحبت می‌کنیم.

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با طه رسولی
2021-03-01

در این قسمت با طه رسولی، مدیر تولید آواگیمز در مورد دورکاری و هماهنگی تیم‌های بازی‌سازی از راه دور صحبت می‌کنیم

Show...
در مسیر خلق قصه‌ها - گفتگو با حسن کریمی
2021-03-04

حسن کریمی موسس و مدیر گاراژ گیمز است. او در سال‌های گذشته مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بوده است. در این قسمت با او در مورد مسیر زندگی‌اش و تجربیاتش به عنوان مدیر دولتی و پس از آن مدیر شرکت خصوصی تولید بازی‌های ویدیویی گفتگو می‌کنیم.

Show...
موضوع: بازی سفیر عشق - گفتگو با عماد رحمانی
2021-03-08

در این قسمت با عماد رحمانی، نویسنده و کارگردان بازی سفیر عشق، در مورد چگونگی ساخت این بازی و چالش‌های تیم تولید گفتگو می کنیم

Show...
درباره نوشتن - گفتگو با متین ایزدی
2021-03-11

در این قسمت با متین ایزدی در مورد نوشتن صحبت می‌کنیم. متین ایزدی نویسنده رمان و داستان‌های کوتاه، فیلم‌نامه و بازی‌های ویدیویی است با تجربه در کار رسانه‌ای. محور این گفتگو نوشتن است، انواع نوشتن برای کاربردهای گوناگون. به همراه تجربیات متین ایزدی در خصوص نوشتن برای رسانه، سینما، کتاب و بازی‌های ویدیویی در خصوص چالش‌ها و ویژگی‌های این موضوع در هر حوزه صحبت می‌کنیم

Show...
موضوع: دورکاری - گفتگو با محمد زهتابی
2021-03-15

در این قسمت با محمد زهتابی، مدیر استودیو پاییزان، در مورد دورکاری گفتگو می‌کنیم

Show...
از بازی‌های آنلاین تا تحلیل رفتار مغز انسان - گفتگو با فرزام ملک‌آرا
2021-03-18

در این قسمت با فرزام ملک‌ آرا صحبت می‌کنیم. فرزام بنیان‌گذار شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز و از اولین تولید‌کنندگان بازی‌های آنلاین در ایران است که خالق بازی موفق آسمان‌دژ می‌باشد. در سال‌های اخیر و پس از مهاجرت از کشور، او در نقش مدیر فنی و برنامه نویس در شرکت‌های اروپایی تجربه کسب کرده است و در حال حاضر بر روی پروژه تحلیل پاسخ مغز انسان در هنگام تجربه بازی‌های ویدیویی مشغول به تحقیق و فعالیت می‌باشد. در خصوص مسیر زندگی‌اش و تجربیات او در این برنامه با او گفتگو می‌کنیم. 

Show...

Latest Episode